Jmenuji se David a snad abych se na úvod představil jsem realitní makléř a hodně cestuji a jsem tak pravidelným uživatelem služby Booking.com. Už několik let si přes tuto společnost rezervuji ubytování na dovolené a pracovní cesty. Vždy jsem měl s Booking.com pozitivní zkušenosti, až do nedávné doby.
Chtěl bych se s vámi podělit o to, jak se Booking chová, když má řešit problém s platbou.
Na začátku července roku 2023 jsem si přes Booking.com rezervoval ubytování v hotelu Amber hotel Bavaria v Bad Reichenhallu v Německu. Rezervaci jsem provedl několik týdnů před odjezdem a vybral jsem si možnost bez nutnosti okamžité platby a týden před odjezdem jsem využil platbu přes aplikaci a zaplatil jsem celou částku.
Při příjezdu do hotelu jsem se na recepci přihlásil a šel jsem se ubytovat, tady vše proběhlo tak jak má a personál byl velmi ochotný.
Zlom nastal při odjezdu, bylo mi sděleno, že nemám zaplacené ubytování. Peníze z Booking.com nebyly přijaty. Byl jsem velmi překvapený, protože jsem si myslel, že jsem ubytování zaplatil.
Tak jsem znovu překontroloval a opravdu zaplatil.
Okamžitě jsem se obrátil na Booking.com. Na zákaznické lince mi bylo nejprve sděleno, že rezervace nebyla zaplacena. Po zaslání dokladů o zaplacení mi Booking.com sdělil, že peníze byly odeslány zpět.
I když jsem byl zklamaný, že jsem musel ubytování zaplatit znovu, věřil jsem, že mi Booking.com peníze vrátí. Bohužel se tak nestalo, nevím co by například dělala rodina s omezeným rozpočtem.
Po 14 dnech jsem peníze na svém účtu stále neměl. Proto jsem se obrátil na svou banku. Banka mi potvrdila, že peníze jsou stále blokované společností Booking.com.
Proběhlo několik telefonátů. Bohužel zkušenost je taková, že operátoři jsou velmi nepříjemní, jakmile jde o vrácení peněz a stále tvrdí, že vaše peníze nemají.
Nakonec jsem musel požádat banku o odblokování peněz, abych je mohl získat zpět. Peníze mi byly vráceny až po 30 dnech od telefonátu do banky.
Byl jsem z přístupu společnosti Booking.com velmi zklamaný. Dostal jsem pocit, že mi společnost lže a že se o mě jako o zákazníka nestará.
Doporučil bych ostatním, aby v budoucnu neplatili ubytování dopředu přes Booking.com. Proces získání peněz zpět může být velmi komplikovaný.
Zde je několik konkrétních věcí, které mě na přístupu společnosti Booking.com zklamaly:
Společnost mi nejprve tvrdila, že rezervace nebyla zaplacena. To bylo velmi nepříjemné, protože jsem měl pocit, že mě společnost obviňuje z toho, že jsem něco udělal špatně a lžu jim.
Společnost mi slíbila, že mi peníze vrátí, ale nakonec to tak nebylo. To bylo velmi frustrující, protože jsem musel vynaložit značné úsilí, abych získal peníze, které jsem už jednou zaplatil.
Společnost se ke mně chovala odtažitě a nekomunikovala se mnou otevřeně. Cítil jsem se, jako bych byl pro společnost jen číslo.
Doufám, že společnost Booking.com se z tohoto případu poučí a zlepší svůj systém zpracování plateb a komunikaci se zákázníky.
Comments